Mistress...

I'm open and ready for You!

петък, септември 15, 2006

3 лесни стъпки и първият ти блог ще е създаден?!

Да ме прощават всички, но тези 3 "лесни" стъпчици до моя първи блог ми отнеха точно 20 минути. Нали съм упорита, та не се отказах лесно, но стъпките не бяха нито 3, нито пък лесни. :) В крайна сметка стигнах до тук. :)
Нямам огромна нужда на този етап да кажа нещо значително на света. Единствено любопитството ме доведе до блогуването. :)
Може би и нуждата да изкрещя, че обичам еднорози. Защо и как се породи тази любов към митичните същества никой не знае, най-малко пък аз. Поредното мистично и красиво нещо, което съм поставила тайно в мислите си и почитам с пълна сила. Малкото ми бягство от сивотата и битовизмите. Човек би помислил, че съм изтрещяла фантазьорка, а истината е, че там - в мислите ми, си поемам глътчица вълшебен въздух, преди ежедневието да ме убие като личност.
До блогуване.